zondag 7 juli 2013

witte bh klaar voor de vakantie gelukt

Het heeft echt heel veel tijd gekost om achter de naaimachine te kunnen kruipen om een bh te maken voor mezelf. Ik had er nog maar een en die had ik gemaakt met tape SCHANDALIG.!!! Maar goed je kan niet alles hebben en ik wilde absoluut niet eentje gaan kopen!! Dus ben ik de oude gaan herstellen en 1 nieuwe gemaakt een witte nu kan ik eindelijk witte T-shirts
aan zonder me druk te maken of iedereen mijn bh wel zag!! Waar je je allemaal druk om kan maken!!!!!! Na de vakantie komen er meer ik heb een aantal opdrachten en heel veel werk van mij zelf nog liggen, maar door al die schilderopdrachten ( www.dierenschilderijenmariekevandijk.nl en blogspot dierenschilderijenmariekevandijk ) en markten en braderieën kom ik niet zo veel aan mijn lingerie toe als ik zou willen maar goed je kan niet alles hebben.!!

2 opmerkingen:

  1. Maar je hebt in ieder geval weer een mooie bh erbij!
    Leuk zo met die schulpjes langs de randen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is mooie geworden.Bekend picotje heb je gebruikt. Mooie combi, hier ga je veel plezier van hebben.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen