vrijdag 3 februari 2012

voorgevormde cups met slip

Na een tijdje er ff tussenuit geweest ben ik weer begonnen met lingerie maken.
Ik ben een cursus aan het doen op de modevakschool en daar is dit hier de eerste van een leuke serie te zien.
Ik heb een bh gemaakt met voorgevormde cups.
Het moeilijkste vond ik de ruimte die je bleef houden bij de naden in de cups.
Ik heb deze bh dus 3x gemaakt.
Ik ben tervreden met deze.






De zwart met witte stippen bandjes heb ik als leuk accentje op de zijkanten en tussenstukje gestikt met een bijpassend strikje.
Op de slip zwarte strikjes ik had er maar er 3 met stippen.
Toch weer een setje met stippen, ik krijg er geen genoeg van


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke lycra heb je gebruikt voor dit setje. Leuk gecombineerd met dat bandje.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan begrijpen dat je er geen genoeg van krijgt van stippen het is een heel leuk setje geworden en vind ook de banjes erg leuk, ga je nu ook op je eigen maat tekenen? ben benieuwd naar je volgende creaties.

    groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOhhh die is leuk, kan idd wel snappen dat je er geen genoeg van krijgt..
    Je picot elastiek met die 'lusjes' is ook erg mooi..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja, die stof is zo leuk, daar krijg je nooit genoeg van en elke keer is het toch weer anders door de combinatie. Plezier met dragen!

    BeantwoordenVerwijderen