zaterdag 5 maart 2011

waar mijn lycra stofjes vandaan komen?

Wat een leuke reacties allemaal op mijn modelletjes heel gezellig!
Mijn stoffen zijn allemaal lycra, er zitten veel stevige lycra's tussen, badpakkenkwaliteit noem ik het.
Ik heb laatst heel veel kunnen over nemen (Lycra)van een medecursiste, Stella, van de modevakschool, hier zat ook lycra bij van op de foto, het wit met zwart streepje lycra.
Wij hebben het allebei bij onze modevakschool Ada gekocht en bij Kantje-Boord.
Mijn dochter Annemiek wilde heel graag een BH met zwart wit en met stippen,
Dus ik ben op zoek gegaan.
Ik moet alleen bekennen dat ik nog niets voor haar gemaakt heb.
Dit komt omdat ik eerst voor mezelf aan de gang MOET!!
Ik heb namelijk nu nog 3 BH die goed zitten.
Ik weet het een slecht excuus maar de stofjes zijn ook wel heel erg leuk!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten